18:23:00

Dobro došli !

''Unique Fimo'' je blog na kojem ću prezentirati ručno izrađeni jedinstveni nakit. Nakit izrađujem od FIMO mase te u kombinaciji sa gotovim perlicama (staklo, drvo... i sl.).
Ukoliko Vas zanima neki komad nakita ili imate pitanje kontaktirajte me na mail.
Izrađujem nakit prema Vašim željama (boja, veličina perlica, dužina... i sl.).
Naručiti možete na mail. Šaljem poštom (iznos poštarine je 20,00 kuna bez obzira na količinu).
Moja radionica:

...i neki od mojih prvih objavljenih radova: ''Blue Night Collection''

...toliko sam oduševljena FIMOM da se odmah bacam na nove kreacije...puna sam ideja pa ne znam s kojom ću danas započeti...

2 komentari:

Milica Bubanja kaže...

Tanja, samo da ti poželim dobrodoslicu u svet kreativnih blogera, sjajan početak :)

XXX kaže...

Hvala Milice...nadam se da ću polako napredovati :-)